International Festival
of Independent Cinema

25.04 – 4.05.2025, Kraków

Aplikacja Mastercard OFF CAMERA

Aplikacja Mastercard OFF CAMERA to nowe, proekologiczne rozwiązanie, dzięki któremu będziesz mógł/mogła korzystać ze swoich biletów i akredytacji z poziomu swojego telefonu. Poniżej przygotowaliśmy dla Ciebie instrukcję instalacji i obsługi aplikacji. Aby zainstalować aplikację, uruchom tę stronę na swoim telefonie.

Instalacja aplikacji Mastercard OFF CAMERA

Zainstaluj aplikację skanując kod QR za pomocą aparatu w swoim telefonie, lub postępuj zgodnie z instrukcjami poniżej.

System iOS (iPhone)

KROK 1

Kliknij przycisk „zainstaluj” u góry ekranu, a następnie przycisk ze strzałką w górę u dołu ekranu.

KROK 2

Wybierz „Add to Home Screen”.

KROK 3

Zainstalowana aplikacjaznajduje się na ekranie głównym Twojego telefonu.

System Android

KROK 1

Kliknij przycisk „zainstaluj”.

KROK 2

Na wyskakującym okienku kliknij przycisk „Zainstaluj”.

KROK 3

Kliknij przycisk „Uruchom”.

FAQ

Czym jest aplikacja PWA (a czym nie jest)?

Aplikacja PWA (Progressive Web App) to rodzaj aplikacji internetowej, która łączy w sobie cechy zarówno tradycyjnych stron internetowych, jak i aplikacji mobilnych. Można ją zapisać na ekranie startowym telefonu i korzystać w sposób podobny jak z “tradycyjnej” aplikacji, ale nie da się jej pobrać ze sklepu Google Play ani Apple Store. Instrukcja instalacji aplikacji PWA festiwalu Mastercard OFF CAMERA znajduje się na stronie www.offcamera.pl/aplikacja-pwa

 

Co zrobić jeśli zamiast aplikacji wyświetla się strona WWW?

Odinstaluj  i zainstaluj aplikację ponownie. Na pewnym etapie zaimplementowaliśmy kluczowe funkcjonalności – mogło to spowodować powyższy problem. (i dodać linka do strony z instrukcją instalacji)

Nie mogę się zalogować na moje konto. Co zrobić?

Upewnij się, że adres e-mail, którego używasz, to ten sam adres e-mail, którego używałeś przy rejestracji konta i/lub kupowania karnetu/akredytacji. Jeśli mimo to, logowanie się nie powiodło, być może używasz niewłaściwego hasło. Skorzystaj z linka “nie pamiętasz hasła?” znajdującego się pod formularzem logowania. Jeśli nie rejestrowałeś jeszcze konta, skorzystaj z linka “zarejestruj się”.

Nie widzę swojego karnetu - co się dzieje?

Upewnij się, że utworzyłeś konto lub zalogowałeś się do istniejącego konta adresem e-mail, który podałeś podczas zakupu karnetu lub uzupełniając formularz akredytacyjny. Jeśli mimo to nie widzisz swojej akredytacji – napisz na aplikacja@offcamera.pl

Co jeśli wyświetla się napis “Proszę czekać” i nic się nie dzieje?

Prosimy o chwilę cierpliwości. Pobieramy Twoje dane z zewnętrznego systemu.

Nie mogę wrócić do poprzedniego ekranu. Jak to zrobić?

Przesuń palcem od lewej krawędzi ekranu w prawo i odczekaj chwilę. W razie niepowodzenia zresetuj aplikację.

Jeśli nie znalazłeś_aś odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt na adres e-mail: aplikacja@offcamera.pl

Masz pytanie?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania lub skontaktuj się z nami.

Skip to content
Zezwól na powiadomienia OK Nie, dziękuję